Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Vurdering for læring i fag

    449,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Forfatterne viser her hvordan en vurderingspraksis i sentrale fag kan baseres på prinsipper fra "vurdering for læring" og integreres i daglig undervisning. Boka er beregnet for lærer i grunnskole og videregående skole og lærerstudenter ved grunnskolelærerutdanninga. Har litteraturliste.
    ISBN/EAN: 9788276348972

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Vurdering for læring er et prioritert satsingsområde i norsk skole, med vekt på egen- og hverandrevurdering, tilbake- og framovermelding, underveisvurdering og formativ bruk av summative prøver. Forfatterne viser hvordan en vurderingspraksis i sentrale fag kan baseres på prinsipper fra vurdering for læring og integreres i daglig undervisning. Tema som drøftes er blant annet forholdet mellom kompetansemål i de enkelte fagene og en formativ vurderingspraksis, konsekvenser av ny vurderingsforskrift og relevante trender i internasjonal vurderingsforskning. Vurdering for læring i fag er ei fagbok beregnet for lærere i grunnskole og videregående skole og lærerstudenter ved den nye grunnskolelærerutdanninga. Fag som dekkes er: Norsk skriftlig og muntlig Engelsk Fremmedspråk Samfunnsfag RLE Matematikk Naturfag Musikk Mat og helse Elektrofag Restaurant- og matfag Kroppsøving
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Høyskoleforl.
    Språk Multiple languages
    ISBN 9788276348972
    Kategorier Education- examinations assessment
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Vurdering for læring er et prioritert satsingsområde i norsk skole, med vekt på egen- og hverandrevurdering, tilbake- og framovermelding, underveisvurdering og formativ bruk av summative prøver. Forfatterne viser hvordan en vurderingspraksis i sentrale fag kan baseres på prinsipper fra vurdering for læring og integreres i daglig undervisning. Tema som drøftes er blant annet forholdet mellom kompetansemål i de enkelte fagene og en formativ vurderingspraksis, konsekvenser av ny vurderingsforskrift og relevante trender i internasjonal vurderingsforskning. Vurdering for læring i fag er ei fagbok beregnet for lærere i grunnskole og videregående skole og lærerstudenter ved den nye grunnskolelærerutdanninga. Fag som dekkes er: Norsk skriftlig og muntlig Engelsk Fremmedspråk Samfunnsfag RLE Matematikk Naturfag Musikk Mat og helse Elektrofag Restaurant- og matfag Kroppsøving
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Høyskoleforl.
    Språk Multiple languages
    ISBN 9788276348972
    Kategorier Education- examinations assessment