Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Visuell identitet

    485,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka tar for seg spørsmål som: Hva er en visuell identitet? Hvilke uttrykksformer kan den ha? Hvordan bør man gå fram når man skal etablere en visuell identitet for et produkt, en tjeneste eller en virksomhet? Med utgangspunkt i sju grunnleggende identitetsprinsipper viser boka hvordan den visuelle identiteten kan utvikles og formgis. Boka er ment for de som arbeider med fagområdet som oppdragsgiver eller formgiver, og for de som er interessert av andre grunner. Har register.
    ISBN/EAN: 9788279351498

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Detaljer
    Utgivelsesår 2004
    Forlag Abstrakt
    Språk Bokmål
    ISBN 9788279351498
    Kategorier Industriellkommersiell kunst og design
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Detaljer
    Utgivelsesår 2004
    Forlag Abstrakt
    Språk Bokmål
    ISBN 9788279351498
    Kategorier Industriellkommersiell kunst og design