Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Valebrokks metode

    385,-
    439,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Innbundet
    ISBN/EAN: 9788202426569

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Hvorfor ble Kåre Valebrokk en historisk medieleder, det flere har kalt en medielegende? Valebrokks metode går bak mytene og anekdotene om en av Norges mest bemerkelsesverdige ledere og virksomhetsbyggere og beskriver en person helt utenom det vanlige. Boken er et dypdykk i hvordan Valebrokk drev frem sine prosjekter. Den handler om hvordan han skrev, hvordan han forvandlet Dagens Næringsliv og TV2 gjennom å videreutvikle disse viktige mediebedriftene. Valebrokk visste hvordan han skulle lede sine medarbeidere til suksess og hvordan han skulle forholde seg til sine eiere og styrer. Han utviklet nye publikasjoner og kanaler og bygget nettverk. Valebrokk ble en av norsk næringslivs sterkeste merkevarer som frihetsdyrkende journalist og redaktør. Forfatterne Trond Vernegg og Magne Otterdal byr i boken på nye, hittil ukjente sider av Kåre Valebrokk og belyser medielegenden i perspektiver det er skrevet lite om. Boken baserer seg blant annet på forfatternes kontakt med Kåre Valebrokk gjennom 30 år samt på samtaler med en rekke personer han arbeidet nært med. Valebrokks strategier og metoder er inspirerende for dagens og fremtidens medarbeidere og ledere, ikke bare i pressen, men for alle som er opptatt av å tenke nytt, igangsette prosjekter og sette ideer og ambisjoner ut i livet. Boken er en levende fortelling om en person med ekstrem oppdrift og vilje og evne til å skape noe.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Cappelen Damm
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202426569
    Kategorier Biography- general
    Kategorier Media-, underholdning-, informasjons og kommunikasjonsnæringer
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Hvorfor ble Kåre Valebrokk en historisk medieleder, det flere har kalt en medielegende? Valebrokks metode går bak mytene og anekdotene om en av Norges mest bemerkelsesverdige ledere og virksomhetsbyggere og beskriver en person helt utenom det vanlige. Boken er et dypdykk i hvordan Valebrokk drev frem sine prosjekter. Den handler om hvordan han skrev, hvordan han forvandlet Dagens Næringsliv og TV2 gjennom å videreutvikle disse viktige mediebedriftene. Valebrokk visste hvordan han skulle lede sine medarbeidere til suksess og hvordan han skulle forholde seg til sine eiere og styrer. Han utviklet nye publikasjoner og kanaler og bygget nettverk. Valebrokk ble en av norsk næringslivs sterkeste merkevarer som frihetsdyrkende journalist og redaktør. Forfatterne Trond Vernegg og Magne Otterdal byr i boken på nye, hittil ukjente sider av Kåre Valebrokk og belyser medielegenden i perspektiver det er skrevet lite om. Boken baserer seg blant annet på forfatternes kontakt med Kåre Valebrokk gjennom 30 år samt på samtaler med en rekke personer han arbeidet nært med. Valebrokks strategier og metoder er inspirerende for dagens og fremtidens medarbeidere og ledere, ikke bare i pressen, men for alle som er opptatt av å tenke nytt, igangsette prosjekter og sette ideer og ambisjoner ut i livet. Boken er en levende fortelling om en person med ekstrem oppdrift og vilje og evne til å skape noe.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Cappelen Damm
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202426569
    Kategorier Biography- general
    Kategorier Media-, underholdning-, informasjons og kommunikasjonsnæringer