Lukk
(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Tusen og enda en natt

    297,-
    339,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Innbundet
    ISBN/EAN: 9788275475761

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Nils Petter Nordskar er en av reklamebransjens aller største profiler og sammenlignes ofte med navn som Kjetil Try og Ingebrigt Steen Jensen. Nordskar er en inspirerende tekstforfatter, journalist og seriegründer som i sin første bok fokuserer på hva som kreves for å lykkes med ideer. Rådene og eksemplene som boken er fylt med, spenner fra tips til gode forretningsideer og kreativitet i privatlivet til humørfylte ideer som kan påvirke både ledere og ansatte til å skape mer innovative og morsommere arbeidsplasser.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Forlaget Press
    Språk Bokmål
    ISBN 9788275475761
    Kategorier Medievitenskap
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Nils Petter Nordskar er en av reklamebransjens aller største profiler og sammenlignes ofte med navn som Kjetil Try og Ingebrigt Steen Jensen. Nordskar er en inspirerende tekstforfatter, journalist og seriegründer som i sin første bok fokuserer på hva som kreves for å lykkes med ideer. Rådene og eksemplene som boken er fylt med, spenner fra tips til gode forretningsideer og kreativitet i privatlivet til humørfylte ideer som kan påvirke både ledere og ansatte til å skape mer innovative og morsommere arbeidsplasser.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Forlaget Press
    Språk Bokmål
    ISBN 9788275475761
    Kategorier Medievitenskap