Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Otto C. Scharmer

    Teori U

    504,-
    575,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Innbundet
    ISBN/EAN: 9788789303185

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Teorien alle snakker om: I en jungel av ledelsesbøker, er dette en av de aller beste! Otto Scharmer bygger på anerkjente teorier innen organisasjon og ledelse. Teori U er ingen "lettvekter", men gir en dypere forståelse for av hva ledelse er. Boken satte meg flere ganger i FLOW. Lykke til med en svært inspirerende lesning. Tor Geir Kvinen, høyskolelektor Handelshøyskolen BI. C. Otto Scharmer inviterer oss inn i en verden av en ny måte å lede og lære på. Han forteller hvordan vi kan "åpne" fremtiden og komme den i møte - etterhvert som den spirer frem. Vår tids fundamentale problemer kan ikke løses med fortidens løsninger. I stedet må det noe nytt til for at vi både som individ og kollektiv skal kunne bevege oss inn i det feltet hvor vi kan erfare vårt autentiske jeg. Likeledes må vi kunne forstå hva som holder oss fast i gamle tanke- og handlingsmønstrene for så å gi slipp. Scharmer kaller denne nye sosiale teknologien for 'presencing'. Først da kan vi skape reelle innovative løsninger. Otto Scharmer tar oss med på en øyeåpnende vandring - en reise gjennom U'ens bølgedal. I U'en opplever vi hvordan vi kan gå fremtiden i møte med et åpent sinn, åpent hjerte og åpen vilje. Vårt optimale jeg vil da kunne oppstå. Teori U har høstet stor suksess så vel i USA som i Europa, og det er ikke uten grunn at den har blitt kalt 'tiårets ledelsesbok'.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Antropos
    Språk Bokmål
    ISBN 9788789303185
    Kategorier Society culture- general
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Teorien alle snakker om: I en jungel av ledelsesbøker, er dette en av de aller beste! Otto Scharmer bygger på anerkjente teorier innen organisasjon og ledelse. Teori U er ingen "lettvekter", men gir en dypere forståelse for av hva ledelse er. Boken satte meg flere ganger i FLOW. Lykke til med en svært inspirerende lesning. Tor Geir Kvinen, høyskolelektor Handelshøyskolen BI. C. Otto Scharmer inviterer oss inn i en verden av en ny måte å lede og lære på. Han forteller hvordan vi kan "åpne" fremtiden og komme den i møte - etterhvert som den spirer frem. Vår tids fundamentale problemer kan ikke løses med fortidens løsninger. I stedet må det noe nytt til for at vi både som individ og kollektiv skal kunne bevege oss inn i det feltet hvor vi kan erfare vårt autentiske jeg. Likeledes må vi kunne forstå hva som holder oss fast i gamle tanke- og handlingsmønstrene for så å gi slipp. Scharmer kaller denne nye sosiale teknologien for 'presencing'. Først da kan vi skape reelle innovative løsninger. Otto Scharmer tar oss med på en øyeåpnende vandring - en reise gjennom U'ens bølgedal. I U'en opplever vi hvordan vi kan gå fremtiden i møte med et åpent sinn, åpent hjerte og åpen vilje. Vårt optimale jeg vil da kunne oppstå. Teori U har høstet stor suksess så vel i USA som i Europa, og det er ikke uten grunn at den har blitt kalt 'tiårets ledelsesbok'.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Antropos
    Språk Bokmål
    ISBN 9788789303185
    Kategorier Society culture- general