(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Det vurderende øyet

    369,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788205500594

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Hvordan kan man gå fram for å se sin egen pedagogiske praksis bedre? Dette er en bok om observasjon og vurdering. Ny revidert utgave kommer! Når lærere og andre pedagoger ønsker å utvikle sin egen praksis reiser noen viktige spørsmål seg: Hvor godt overblikk har jeg over hva som skjer i praksis? Hvor godt ser jeg elevene, studentene eller andre lærende? Hvor godt ser jeg meg selv og min praksis? Denne boken handler om slike spørsmål - og fremfor alt om hvordan du kan gå frem for å se praksis bedre - slik at du får et mer solid grunnlag for å forbedre den. Cato Bjørndal gir en grundig innføring i observasjon som fenomen og metode. Han redegjør også for metoder som loggskriving, intervju og spørreskjema, anvendt i arbeidet med å utvikle profesjonell pedagogisk praksis. Forfatteren omtaler også viktige avveiinger i valg av metoder, samt hvordan man beveger seg fra informasjon innsamlet gjennom observasjon og andre kilder til analyse og til konstruktiv vurdering og forbedring. Denne tredje utgaven av boken er revidert og ajourført. Spesielt er kapitlet om bruk av video- og lydopptak vesentlig endret. Det vurderende øyet inneholder mange praktiske eksempler på observasjons- og vurderingsarbeid. Her fins også øvings- og refleksjonsoppgaver. Boken henvender seg til studenter i lærerutdanning og barnehagelærerutdanning, lærere, veiledere og andre som ønsker økt innsikt om observasjon og vurdering som redskap til å utvikle sin egen og andres profesjonelle praksis.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2018
    Forlag Gyldendal akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788205500594
    Kategorier Pedagogikk
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Hvordan kan man gå fram for å se sin egen pedagogiske praksis bedre? Dette er en bok om observasjon og vurdering. Ny revidert utgave kommer! Når lærere og andre pedagoger ønsker å utvikle sin egen praksis reiser noen viktige spørsmål seg: Hvor godt overblikk har jeg over hva som skjer i praksis? Hvor godt ser jeg elevene, studentene eller andre lærende? Hvor godt ser jeg meg selv og min praksis? Denne boken handler om slike spørsmål - og fremfor alt om hvordan du kan gå frem for å se praksis bedre - slik at du får et mer solid grunnlag for å forbedre den. Cato Bjørndal gir en grundig innføring i observasjon som fenomen og metode. Han redegjør også for metoder som loggskriving, intervju og spørreskjema, anvendt i arbeidet med å utvikle profesjonell pedagogisk praksis. Forfatteren omtaler også viktige avveiinger i valg av metoder, samt hvordan man beveger seg fra informasjon innsamlet gjennom observasjon og andre kilder til analyse og til konstruktiv vurdering og forbedring. Denne tredje utgaven av boken er revidert og ajourført. Spesielt er kapitlet om bruk av video- og lydopptak vesentlig endret. Det vurderende øyet inneholder mange praktiske eksempler på observasjons- og vurderingsarbeid. Her fins også øvings- og refleksjonsoppgaver. Boken henvender seg til studenter i lærerutdanning og barnehagelærerutdanning, lærere, veiledere og andre som ønsker økt innsikt om observasjon og vurdering som redskap til å utvikle sin egen og andres profesjonelle praksis.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2018
    Forlag Gyldendal akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788205500594
    Kategorier Pedagogikk