Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Sosiale medier fra innsiden og ut

    375,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788244621137

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Multiple languages
    ISBN 9788244621137
    Kategorier Medievitenskap
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Multiple languages
    ISBN 9788244621137
    Kategorier Medievitenskap