Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Christian Borch

    Sannhetens kår

    332,-
    379,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Innbundet
    Boken beskriver markedsmekanismenes inntog i politikken og i media. Forfatteren mener at politikken er blitt salgsobjekt og at ideer og visjoner markedsføres på linje med sjokolade og nye bilmodeller. Gjennom refleksjoner, analyser og historier viser forfatteren hvordan neokapitalismen nå har fortrengt den sosiale samvittighet, og hvordan markedets lover har tatt styring over politikkens premisser.
    ISBN/EAN: 9788202307967

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Politikken er blitt salgsobjekt. Ideer og visjoner markedsføres på linje med sjokolade og nye bilmodeller, skriver Christian Borch. Med Europa som arbeidsfelt i tretti år, har han observert en stille transformasjon av holdninger og verdier. I denne boken viser han hvordan neokapitalismen nå har fortrengt den sosiale samvittighet, og hvordan markedets lover har tatt styring over politikkens premisser.
    Detaljer
    SERIE Det moderne Europa
    Utgivelsesår 2009
    Forlag Cappelen Damm
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202307967
    Kategorier Konsumerisme
    Kategorier Internasjonale forhold
    Kategorier Europeisk historie
    Sted Europa
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Politikken er blitt salgsobjekt. Ideer og visjoner markedsføres på linje med sjokolade og nye bilmodeller, skriver Christian Borch. Med Europa som arbeidsfelt i tretti år, har han observert en stille transformasjon av holdninger og verdier. I denne boken viser han hvordan neokapitalismen nå har fortrengt den sosiale samvittighet, og hvordan markedets lover har tatt styring over politikkens premisser.
    Detaljer
    SERIE Det moderne Europa
    Utgivelsesår 2009
    Forlag Cappelen Damm
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202307967
    Kategorier Konsumerisme
    Kategorier Internasjonale forhold
    Kategorier Europeisk historie
    Sted Europa