Lukk
(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Planlegging og drift av hoteller og restauranter

    460,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788258406171

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Denne boka handler om hvordan vi kan planlegge og drive kommersielle bedrifter på en lønnsom måte. Målet er å gi leseren en grunnleggende forståelse for fagfeltet, både teoretisk og praktisk. Den er skrevet for alle som arbeider med serviceledelse, og særlig de som utdanner seg i reiselivsnæringen. Ledere og mellomledere i hotell- og restaurantbransjen, studenter ved høgskoler, fagskoler og deltagere på kurs i etter- og videreutdanning vil ha glede av boken. Den bør med andre ord være interessant for alle som ønsker å tjene mer penger ved effektiv planlegging og drift av servicebedrifter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Yrkeslitteratur
    Språk Bokmål
    ISBN 9788258406171
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Denne boka handler om hvordan vi kan planlegge og drive kommersielle bedrifter på en lønnsom måte. Målet er å gi leseren en grunnleggende forståelse for fagfeltet, både teoretisk og praktisk. Den er skrevet for alle som arbeider med serviceledelse, og særlig de som utdanner seg i reiselivsnæringen. Ledere og mellomledere i hotell- og restaurantbransjen, studenter ved høgskoler, fagskoler og deltagere på kurs i etter- og videreutdanning vil ha glede av boken. Den bør med andre ord være interessant for alle som ønsker å tjene mer penger ved effektiv planlegging og drift av servicebedrifter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Yrkeslitteratur
    Språk Bokmål
    ISBN 9788258406171
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse