Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Norsk kringkastingshistorie

    369,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Pocket
    Denne boka viser hovudlinjene i utviklinga av norsk kringkasting, frå etableringa av private kringkastingsselskap på 1920-talet, opprettinga av kringkastingsmonopolet frå 1933 og fram til dagens mangfald av radio- og tv-kanalar. Forfattarane viser korleis kringkastingsinstitusjonane har endra seg i takt med den teknologiske, økonomiske og politiske utviklinga og korleis innhaldet i media har blitt stadig meir samansett. Boka er skriven for studentar i medievitneskap og journalistikk. Men vil vere interessant for alle som arbeider i media eller med mediespørsmål. Har litteraturliste.
    ISBN/EAN: 9788252158557

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Detaljer
    Utgivelsesår 2003
    Forlag Samlaget
    Språk Nynorsk
    ISBN 9788252158557
    Kategorier Medievitenskap
    Sted Norge
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Detaljer
    Utgivelsesår 2003
    Forlag Samlaget
    Språk Nynorsk
    ISBN 9788252158557
    Kategorier Medievitenskap
    Sted Norge