Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Arne Krokan

    Nettverksøkonomi

    339,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788202412142

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Vi lever på mange måter i en overgangsfase mellom et tradisjonelt industrisamfunn og et digitalt nettsamfunn. Stadig flere varer og tjenester blir digitale, eller de blir påvirket av digitale tjenester, ved at hele eller deler av salgs- og kjøpsprosesser foregår på nett. Når maskinene overtar arbeidsoppgaver som mennesker tidligere har utført, skjer det også noe med de økonomiske betingelsene for transaksjonene. Det er disse betingelsene denne boken handler om. Nettverksøkonomi - digitale tjenester og sosiale mediers økonomi er en bok for alle som: vil forstå de grunnleggende mekanismene som styrer produksjon og omsetning av digitale tjenester vil dra nytte av forskningsbasert kunnskap om den digitale økonomien skal utvikle digitale tjenester, enten det er i næringsliv eller offentlig sektor Nettverksøkonomi er den første boken i en serie på tre bøker som tar opp grunnleggende betingelser for overgangen fra industrisamfunn til digitalt nettsamfunn. Den andre boken tar opp betingelser for forretningsutvikling og nye forretningsmodeller, mens den tredje boken er en bredere analyse av samfunnsmessige utfordringer som følger av teknologiske endringer. Bøkene er en videreføring og utdyping av innholdet fra Den digitale økonomien, som for øvrig vil fortsette å være tilgjengelig.
    Detaljer
    SERIE Det nye digitale nettsamfunnet
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Cappelen Damm akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202412142
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Vi lever på mange måter i en overgangsfase mellom et tradisjonelt industrisamfunn og et digitalt nettsamfunn. Stadig flere varer og tjenester blir digitale, eller de blir påvirket av digitale tjenester, ved at hele eller deler av salgs- og kjøpsprosesser foregår på nett. Når maskinene overtar arbeidsoppgaver som mennesker tidligere har utført, skjer det også noe med de økonomiske betingelsene for transaksjonene. Det er disse betingelsene denne boken handler om. Nettverksøkonomi - digitale tjenester og sosiale mediers økonomi er en bok for alle som: vil forstå de grunnleggende mekanismene som styrer produksjon og omsetning av digitale tjenester vil dra nytte av forskningsbasert kunnskap om den digitale økonomien skal utvikle digitale tjenester, enten det er i næringsliv eller offentlig sektor Nettverksøkonomi er den første boken i en serie på tre bøker som tar opp grunnleggende betingelser for overgangen fra industrisamfunn til digitalt nettsamfunn. Den andre boken tar opp betingelser for forretningsutvikling og nye forretningsmodeller, mens den tredje boken er en bredere analyse av samfunnsmessige utfordringer som følger av teknologiske endringer. Bøkene er en videreføring og utdyping av innholdet fra Den digitale økonomien, som for øvrig vil fortsette å være tilgjengelig.
    Detaljer
    SERIE Det nye digitale nettsamfunnet
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Cappelen Damm akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202412142
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse