Lukk
(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Min egen vei

    306,-
    349,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Innbundet
    ISBN/EAN: 9788271287160

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Kjell Kristensen fra Herdla er først og fremst en samfunnsutvikler, en samferdselsmann på sin hals, gru.nder, ex-politiker, forretningsmann og distriktsforkjemper. Han var pådriver for å få bygget Herdlabroen og Askøybroen, og er i sitt 80-ende år en pådriver for å få realisert Tverrsambandet, den ytre nordre ringveien utenom Bergen. I tillegg arbeider han for å realisert ny seilingsled til Bergen gjennom Det Naue. Men Kjell Kristensen innrømmer at han har et «problem»: - Det er at jeg alltid tenker fremover og tenker nyutvikling, i tillegg til at jeg er relativt utålmodig etter å få ting til å skje. Han innrømmer også at han blir omtalt som en konfliktskaper, - muligens fordi han lar seg irritere av all denne tregheten i systemet og all uforstand, det han vil kalle «toskeskap» blant dem som sitter i maktposisjoner: - Det har ført meg på kollisjonskurs med mange i årenes løp. Men for meg har det alltid vært grunnleggende å vite hva man snakker om til enhver tid. Hvis ikke kan man like godt holde kjeften. Det burde noen og enhver legge seg på minnet! - Men når det er sagt, må jeg legge til at det heldigvis finnes mange kloke hoder rundt omkring som er løsnings- og resultatorientert, og som ikke kaster bort tid på å konstruere opp problemer. Takk og pris for det!
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Bodoni
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271287160
    Kategorier Selvbiografier- generelle
    Kategorier Transportplanlegging og -politikk
    Sted Hordaland
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Kjell Kristensen fra Herdla er først og fremst en samfunnsutvikler, en samferdselsmann på sin hals, gru.nder, ex-politiker, forretningsmann og distriktsforkjemper. Han var pådriver for å få bygget Herdlabroen og Askøybroen, og er i sitt 80-ende år en pådriver for å få realisert Tverrsambandet, den ytre nordre ringveien utenom Bergen. I tillegg arbeider han for å realisert ny seilingsled til Bergen gjennom Det Naue. Men Kjell Kristensen innrømmer at han har et «problem»: - Det er at jeg alltid tenker fremover og tenker nyutvikling, i tillegg til at jeg er relativt utålmodig etter å få ting til å skje. Han innrømmer også at han blir omtalt som en konfliktskaper, - muligens fordi han lar seg irritere av all denne tregheten i systemet og all uforstand, det han vil kalle «toskeskap» blant dem som sitter i maktposisjoner: - Det har ført meg på kollisjonskurs med mange i årenes løp. Men for meg har det alltid vært grunnleggende å vite hva man snakker om til enhver tid. Hvis ikke kan man like godt holde kjeften. Det burde noen og enhver legge seg på minnet! - Men når det er sagt, må jeg legge til at det heldigvis finnes mange kloke hoder rundt omkring som er løsnings- og resultatorientert, og som ikke kaster bort tid på å konstruere opp problemer. Takk og pris for det!
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Bodoni
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271287160
    Kategorier Selvbiografier- generelle
    Kategorier Transportplanlegging og -politikk
    Sted Hordaland