Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Markedsføringskanaler

    659,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Pocket
    Boken tar opp hvordan et distribusjonssystem, eller en markedsføringskanal, er bygget opp og fungerer. Den belyser detalj- og engroshandelens struktur og rolle, mens bokens siste del legger ledelsesperspektivet til grunn for valg av samarbeidspartnere i markedsføringen.
    ISBN/EAN: 9788202239886

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Denne boken forsøker å gi en bred introduksjon til fagområdet markedsføringskanaler.Økt konkurranse, globalisering, Internett, kompleksitet og større endringstakt i næringslivet har ført til at behovet for mer kunnskap omkring bedriftenes tilpasning til markedene har blitt viktigere. En bedrifts strategiske tilpasning i det lokale markedet handler mye om hvordan produsenter, grossister, detaljister, importører og eksportører samarbeider. Produsenter av varer og tjenester vil bare kunne oppnå tilgang til markedet gjennom markedsføringskanaler. Eksemplene er hentet fra en rekke ulike bedrifter og bransjer i internasjonal sammenheng. Boken er ment å gi både fremtidige ledere og praktikere i næringslivet en introduksjon til modeller som kan bidra til å analysere strategiske alternativer en bedrift vil stå overfor. Samtidig gir boken en bred presentasjon av viktige sider ved styringen av markedsføringskanaler etter at kanalene er organisert og etablert. Professor Geir Gripsrud er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Han har i flere år forsket på distribusjon, detaljhandel og internasjonal handel. Han har publisert en rekke artikler i internasjonale tidsskrifter, bl.a. Journal of Industrial Economics, Journal of International Business Studies og Journal of Business Research. Professor Arne Nygaard er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Hans primære forskningsområder er innenfor økonomisk organisasjonsteori, der han har publisert en rekke artikler, bl.a. i Journal of Marketing Research, Journal of Marketing og i Journal of Retailing.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Cappelen
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202239886
    Kategorier Salg og markedsføring
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Denne boken forsøker å gi en bred introduksjon til fagområdet markedsføringskanaler.Økt konkurranse, globalisering, Internett, kompleksitet og større endringstakt i næringslivet har ført til at behovet for mer kunnskap omkring bedriftenes tilpasning til markedene har blitt viktigere. En bedrifts strategiske tilpasning i det lokale markedet handler mye om hvordan produsenter, grossister, detaljister, importører og eksportører samarbeider. Produsenter av varer og tjenester vil bare kunne oppnå tilgang til markedet gjennom markedsføringskanaler. Eksemplene er hentet fra en rekke ulike bedrifter og bransjer i internasjonal sammenheng. Boken er ment å gi både fremtidige ledere og praktikere i næringslivet en introduksjon til modeller som kan bidra til å analysere strategiske alternativer en bedrift vil stå overfor. Samtidig gir boken en bred presentasjon av viktige sider ved styringen av markedsføringskanaler etter at kanalene er organisert og etablert. Professor Geir Gripsrud er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Han har i flere år forsket på distribusjon, detaljhandel og internasjonal handel. Han har publisert en rekke artikler i internasjonale tidsskrifter, bl.a. Journal of Industrial Economics, Journal of International Business Studies og Journal of Business Research. Professor Arne Nygaard er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Hans primære forskningsområder er innenfor økonomisk organisasjonsteori, der han har publisert en rekke artikler, bl.a. i Journal of Marketing Research, Journal of Marketing og i Journal of Retailing.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Cappelen
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202239886
    Kategorier Salg og markedsføring
    Kunder som kjøpte dette kjøpte også:

    Markedsføring på bedriftsmarkedet

    549,-

    Internasjonal markedsføring

    569,-

    Hjelper i markedsføring

    199,-
    Boka er i utgangspunktet skrevet for studenter og elever med markedsføring som innføringsfag. Hensikten er å gi en kort og oversiktig fremstilling av de mest sentrale markedsføringsdisipliner og den grunnleggende markedsføringsteori. Har litteraturliste.

    Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag

    349,-
    Boka dekker de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Den er i første rekke skrevet for studenter som enten tar kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men på grunn av utstrakt bruk av praktiske eksempler, kan boka også være interessant for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid. Har litteraturliste.