Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Svein Erik Foss

    Ledelse og markedsføring for mesterprøven

    140,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Oppgavesamlingen består av 3 deler. Del A inneholder "husker du" spørsmål og skriveoppgaver. Del B inneholder løsningsforslag på minst én oppgave fra hvert kapittel. Del C inneholder eksamensoppgaver og prøveeksamensoppgaver som er gitt til ny tverrfaglig eksamen.
    ISBN/EAN: 9788279970873

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Ledelse og markedsføring for mesterprøven, oppgavesamling. Denne oppgaveboken innholder oppgaver til Ledelse og markedsføring for mesterprøven (ISBN 978-82-7997-086-6) Oppgave- og læreboken kombinerer fagene Organisasjon og ledelse og Markedsføring i mesterstudiet. Det henvises også til økonomifaget, og den gir deg et innblikk i hvordan det er å lede dine ansatte og pleie dine kunder. Den er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens resten av boken handler om markedsføring. Unntakene er kap. 5 om lovverket og kap. 6 om kommunikasjon. Disse kapitlene har stoff fra både ledelse og markedsføring. Hvordan du bør studere, får du mange tips om i første kapittel. Hvert emne avsluttes med en oppsummering. Det er skrevet utallige bøker om ledelse, og det finnes mange ledelsesteorier. Når du lærer om ledelse, må du aldri glemme det viktigste: Det er du som skal omsette teoriene til praktisk handling. Som leder må du alltid være deg selv. Å være en blek kopi av andre gjennomskues fort. Læreboken vil gi deg et grunnlag i fagene ledelse og markedsføring. Et hovedpoeng er å bli bevisst egen rolle som leder. Du må alltid finne din egen stil ut ifra personlighet, kunnskap og erfaring. En leder må kunne samarbeide med andre, ha gode kommunikasjonsevner, vise innsikt og empati, være effektiv og målbevisst for å løse praktiske oppgaver. Selv om du ikke er jurist, må du også kunne finne frem i lover og regler og bruke disse. Oppgave- og læreboken er skrevet med tanke på mesterstudiet, men ledere i andre bedrifter vil selvsagt ha god nytte av den.
    Detaljer
    SERIE Ledelse og markedføring for mesterprøven
    Utgivelsesår 2007
    Forlag Læremiddelforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788279970873
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Ledelse og markedsføring for mesterprøven, oppgavesamling. Denne oppgaveboken innholder oppgaver til Ledelse og markedsføring for mesterprøven (ISBN 978-82-7997-086-6) Oppgave- og læreboken kombinerer fagene Organisasjon og ledelse og Markedsføring i mesterstudiet. Det henvises også til økonomifaget, og den gir deg et innblikk i hvordan det er å lede dine ansatte og pleie dine kunder. Den er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens resten av boken handler om markedsføring. Unntakene er kap. 5 om lovverket og kap. 6 om kommunikasjon. Disse kapitlene har stoff fra både ledelse og markedsføring. Hvordan du bør studere, får du mange tips om i første kapittel. Hvert emne avsluttes med en oppsummering. Det er skrevet utallige bøker om ledelse, og det finnes mange ledelsesteorier. Når du lærer om ledelse, må du aldri glemme det viktigste: Det er du som skal omsette teoriene til praktisk handling. Som leder må du alltid være deg selv. Å være en blek kopi av andre gjennomskues fort. Læreboken vil gi deg et grunnlag i fagene ledelse og markedsføring. Et hovedpoeng er å bli bevisst egen rolle som leder. Du må alltid finne din egen stil ut ifra personlighet, kunnskap og erfaring. En leder må kunne samarbeide med andre, ha gode kommunikasjonsevner, vise innsikt og empati, være effektiv og målbevisst for å løse praktiske oppgaver. Selv om du ikke er jurist, må du også kunne finne frem i lover og regler og bruke disse. Oppgave- og læreboken er skrevet med tanke på mesterstudiet, men ledere i andre bedrifter vil selvsagt ha god nytte av den.
    Detaljer
    SERIE Ledelse og markedføring for mesterprøven
    Utgivelsesår 2007
    Forlag Læremiddelforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788279970873
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse