Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag

    349,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka dekker de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Den er i første rekke skrevet for studenter som enten tar kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men på grunn av utstrakt bruk av praktiske eksempler, kan boka også være interessant for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid. Har litteraturliste.
    ISBN/EAN: 9788215010007

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2018
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215010007
    Kategorier Salg og markedsføring
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2018
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215010007
    Kategorier Salg og markedsføring
    Kunder som kjøpte dette kjøpte også:

    Markedsføring på bedriftsmarkedet

    549,-

    Internasjonal markedsføring

    569,-

    Hjelper i markedsføring

    199,-
    Boka er i utgangspunktet skrevet for studenter og elever med markedsføring som innføringsfag. Hensikten er å gi en kort og oversiktig fremstilling av de mest sentrale markedsføringsdisipliner og den grunnleggende markedsføringsteori. Har litteraturliste.