Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Petter A. Berg

    Kunsten å selge

    599,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Dette er en håndbok for studenter, selgere og ledere. Sentrale temaer er bl.a hvordan lære å selge under skiftende markeder, sammenheng mellom salg og markedsføring, utnyttelse av IT og teleteknologi og planlegging, styring og kontroll. Har litteraturliste.
    ISBN/EAN: 9788202380045

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Dette er femte utgave av Kunsten å selge, en bok bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging. Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring. Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere. Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken: «Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»
    Detaljer
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Cappelen Damm akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202380045
    Kategorier Salg og markedsføring
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Dette er femte utgave av Kunsten å selge, en bok bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging. Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring. Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere. Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken: «Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»
    Detaljer
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Cappelen Damm akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202380045
    Kategorier Salg og markedsføring