Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Sølvi Lyngnes

    Kultur og turistattraksjoner

    349,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka tar for seg populære turistattraksjoner i Norge i dag, og ser på hva de formidler. I tillegg inneholder den modeller og teorier om markedsføring, organisering og tilrettelegging av attraksjoner. Boka er rettet mot reiselivsstudenter og andre aktører innenfor reiselivsnæringen. Med oppgaver til hvert kapittel, litteraturliste og stikkordsregister.
    ISBN/EAN: 9788215005829

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    I den vestlige verden bruker folk stadig mer penger på fritid og opplevelser. Samtidig spiller attraksjoner generelt og kulturattraksjoner spesielt en stadig større rolle i dagens reiseliv. Sommeren 2005 var det over 6 millioner gjester ved de 20 mest besøkte norske kulturbaserte attraksjonene. Men hvilken historie og hvilket bilde er det vi egentlig formidler gjennom våre turistattraksjoner? Hva er egentlig det norske? Hva etterspør de utenlandske turistene? Hvordan tilrettelegge kulturbaserte attraksjoner? Hvordan er forholdet mellom kultur og turisme? Dette er blant temaene som behandles i denne boken som henvender seg til studenter ved reiseliv- og kulturstudier, så vel som alle som jobber med å utvikle og tilrettelegge turistattraksjoner.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2007
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215005829
    Kategorier Salg og markedsføring
    Sted Norge
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    I den vestlige verden bruker folk stadig mer penger på fritid og opplevelser. Samtidig spiller attraksjoner generelt og kulturattraksjoner spesielt en stadig større rolle i dagens reiseliv. Sommeren 2005 var det over 6 millioner gjester ved de 20 mest besøkte norske kulturbaserte attraksjonene. Men hvilken historie og hvilket bilde er det vi egentlig formidler gjennom våre turistattraksjoner? Hva er egentlig det norske? Hva etterspør de utenlandske turistene? Hvordan tilrettelegge kulturbaserte attraksjoner? Hvordan er forholdet mellom kultur og turisme? Dette er blant temaene som behandles i denne boken som henvender seg til studenter ved reiseliv- og kulturstudier, så vel som alle som jobber med å utvikle og tilrettelegge turistattraksjoner.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2007
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215005829
    Kategorier Salg og markedsføring
    Sted Norge