Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Krisehåndtering 2.0

    380,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka ser på utfordringer og muligheter ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier ved en krisesituasjon.
    ISBN/EAN: 9788244621069

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788244621069
    Kategorier Medievitenskap
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2012
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788244621069
    Kategorier Medievitenskap