(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Kompendium i Markedsrett

    300,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Pocket
    Kompendiet er ment som hjelpemiddel under forelesninger og til repetisjon av faget markedsrett. Del 1 inneholder markedsføringslovens vilkår for markedsføring, enerettene, reklameforbudene, konkurranseretten, avtalerettens regler om avtaleinngåelse og ugyldighetsreglene, kjøpsrettens regler om forbrukervern og markedsføringsansvar, produktansvar og angreretten ved fjernkjøp, postordre m.v. Del 2 er inntatt en rekke sentrale orienteringer fra Forbrukerombudet. Del 3 gir en innføring i reklame- og markedsføringsrett og det hele illustreres av 76 fagartikler fra saker som har vært til behandling i ulike organer for markedsrett. Med oppgaver.
    ISBN/EAN: 9788259200396

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Detaljer
    Utgivelsesår 2003
    Forlag Focus forl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788259200396
    Kategorier Salg og markedsføring
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Detaljer
    Utgivelsesår 2003
    Forlag Focus forl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788259200396
    Kategorier Salg og markedsføring