(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Kommunikasjon og samhandling

    398,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788241207174

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Kommunikasjon og samhandling er ett av de tre programfagene i den videregående utdanningen for apotekteknikere. Som apotektekniker vil du hver dag møte ulike kunder med helt forskjellige ønsker og behov, som alle vil stille krav til din evne til å kommunisere og til å formidle informasjon. Du vil også møte andre fagpersoner, både i og utenfor apoteket, som du skal samhandle med på en positiv og konstruktiv måte. I denne boka vil du finne eksempler på forskjellige kunder som du vil kunne møte i apoteket, og du finner kommentarer og forslag til hvordan du kan kommunisere med dem. Her finner du også stoff om arbeidsmiljø, fellesskap og konflikthåndtering. Et helt kapittel beskriver ulike kundesituasjoner hvor du kan øve deg - alene eller sammen med andre. I det siste kapitlet i boka er de forskjellige temaene i selvvalget behandlet i form av engelskoppgaver. Boka er delt inn i sju kapitler: Forholdet til kunder, kolleger og andre fagpersoner Apotekteknikerens rolle i apoteket Kundens rettigheter - våre plikter Konflikthåndtering Kundesituasjoner i apoteket Engelsk i apoteket Forfatterne: Gunn Habberstad er reseptarfarmasøyt (bachelor i farmasi) med tilleggsutdanning i praktisk pedagogikk og har lang erfaring som lærer i apotekteknikk og fra arbeid i apotek, også som informasjonsfarmasøyt. Hun arbeider ved apotekteknikkutdanningen ved Ås vgs og i apotek. Ingvild Forbord Fiksdal er reseptarfarmasøyt (bachelor i farmasi) med tilleggsutdanning i praktisk pedagogikk. Hun arbeider ved apotekteknikkutdanningen ved Åsane vgs og var leder i læreplangruppen i Kunnskapsløftet for programområdet apotekteknikk. Wenche Haakedal er apotektekniker, har mer enn 30 års yrkeserfaring og er ansatt ved Apotek 1 Arken i Bergen.
    Detaljer
    SERIE Apotekteknikk vg3
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Vett viten
    Språk Nynorsk
    ISBN 9788241207174
    Pedagogisk formål For yrkesfaglig utdanning
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Kommunikasjon og samhandling er ett av de tre programfagene i den videregående utdanningen for apotekteknikere. Som apotektekniker vil du hver dag møte ulike kunder med helt forskjellige ønsker og behov, som alle vil stille krav til din evne til å kommunisere og til å formidle informasjon. Du vil også møte andre fagpersoner, både i og utenfor apoteket, som du skal samhandle med på en positiv og konstruktiv måte. I denne boka vil du finne eksempler på forskjellige kunder som du vil kunne møte i apoteket, og du finner kommentarer og forslag til hvordan du kan kommunisere med dem. Her finner du også stoff om arbeidsmiljø, fellesskap og konflikthåndtering. Et helt kapittel beskriver ulike kundesituasjoner hvor du kan øve deg - alene eller sammen med andre. I det siste kapitlet i boka er de forskjellige temaene i selvvalget behandlet i form av engelskoppgaver. Boka er delt inn i sju kapitler: Forholdet til kunder, kolleger og andre fagpersoner Apotekteknikerens rolle i apoteket Kundens rettigheter - våre plikter Konflikthåndtering Kundesituasjoner i apoteket Engelsk i apoteket Forfatterne: Gunn Habberstad er reseptarfarmasøyt (bachelor i farmasi) med tilleggsutdanning i praktisk pedagogikk og har lang erfaring som lærer i apotekteknikk og fra arbeid i apotek, også som informasjonsfarmasøyt. Hun arbeider ved apotekteknikkutdanningen ved Ås vgs og i apotek. Ingvild Forbord Fiksdal er reseptarfarmasøyt (bachelor i farmasi) med tilleggsutdanning i praktisk pedagogikk. Hun arbeider ved apotekteknikkutdanningen ved Åsane vgs og var leder i læreplangruppen i Kunnskapsløftet for programområdet apotekteknikk. Wenche Haakedal er apotektekniker, har mer enn 30 års yrkeserfaring og er ansatt ved Apotek 1 Arken i Bergen.
    Detaljer
    SERIE Apotekteknikk vg3
    Utgivelsesår 2014
    Forlag Vett viten
    Språk Nynorsk
    ISBN 9788241207174
    Pedagogisk formål For yrkesfaglig utdanning