Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Terje Karlsen

    Kommunikasjon

    755,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boken handler om skriftlig og muntlig kommunikasjon, både internt og eksternt i organisasjonen. Den gir retningslinjer for hvordan man kan uttrykke seg klart, tydelig og formålstjenlig. Vekten er lagt på hovedprinsipper for kommunikasjon, og emnevalget er konsentrert om hverdagen i teknologiske bedrifter. Boken tar for seg prosjektarbeid og samhandling, mål- og mottakeranalyse, utforming av rapporter og annen faglig informasjon, møtekultur og forhandlinger, muntlig presentasjon, etikk, internasjonal samhandling og informasjonsrutiner i bedrifter. Med stikkordregister.
    ISBN/EAN: 9788205342408

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Ny bok i kommunikasjon for høyere utdanning! Kommunikasjonlegger vekt på hovedprinsippene for kommunikasjon og praktiske råd for målstyring av samarbeid og informasjon i utdanning og prosjektarbeid. Boka er først og fremst rettet mot høgskoleutdanning og studier innen ingeniørfag og informasjonsteknologi, men den passer også i økonomiskadministrativ utdanning.I denne nye utgaven av boka Kommunikasjoner det lagt inn nytt stoff i de sentrale emnene fra forrige utgave. Kapittelet om etikk er skrevet helt om, og det er lagt større vekt på profesjonsetikk. Bruk av nettbasert informasjon og kommunikasjon blir behandlet i et helt nytt kapittel. Det er lagt inn et nytt kapittel om kreativitet og innovasjon, et fagområde som har stor betydning for verdiskapingen, og det blir lagt stor vekt på av de politiske myndigheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Gyldendal undervisning
    Språk Bokmål
    ISBN 9788205342408
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Ny bok i kommunikasjon for høyere utdanning! Kommunikasjonlegger vekt på hovedprinsippene for kommunikasjon og praktiske råd for målstyring av samarbeid og informasjon i utdanning og prosjektarbeid. Boka er først og fremst rettet mot høgskoleutdanning og studier innen ingeniørfag og informasjonsteknologi, men den passer også i økonomiskadministrativ utdanning.I denne nye utgaven av boka Kommunikasjoner det lagt inn nytt stoff i de sentrale emnene fra forrige utgave. Kapittelet om etikk er skrevet helt om, og det er lagt større vekt på profesjonsetikk. Bruk av nettbasert informasjon og kommunikasjon blir behandlet i et helt nytt kapittel. Det er lagt inn et nytt kapittel om kreativitet og innovasjon, et fagområde som har stor betydning for verdiskapingen, og det blir lagt stor vekt på av de politiske myndigheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2011
    Forlag Gyldendal undervisning
    Språk Bokmål
    ISBN 9788205342408
    Kategorier Næringsvirksomhet og ledelse