Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Klinisk kommunikasjon i praksis

    419,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788215019321

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Kan god kommunikasjon mellom kliniker og pasient føre til bedre helse? Svaret er ja. I denne fagboka gir erfarne klinikere og forskere gode og utfyllende svar på hvorfor god kommunikasjon mellom kliniker og pasient fører til bedre helse. Bidragene er basert på forskning og klinisk hverdag. Det å møte og kommunisere godt med pasienter, er et sentralt aspekt ved arbeidet i helsetjenesten. God kommunikasjon er avgjørende for pasientens tilfredshet, og kan ha direkte innvirkning på pasientens mestring og helse. I tillegg fører god klinisk kommunikasjon til færre klagesaker, mer informerte pasienter, lojalitet til behandlingsopplegget og lavere ressursbruk. Erfarne klinikerne og fremtredende forskere innen medisin og helsefag, som har det til felles at de er brennende opptatt av behandler-pasient-relasjonen, har skrevet interessante og funnet nyskapende vinklinger rundt temaet. Gjennom 24 kapitler belyses sentrale aspekter innen klinisk kommunikasjon, godt illustrert med kliniske eksempler. Primært er dette en fagbok for helsepersonell og studenter innen medisin, fysioterapi, sykepleie, vernepleie og sosialt arbeid. Boken vil også være av nytte for andre med interesse for helse ogeller kommunikasjon.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215019321
    Kategorier Medisin og sykepleie
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Kan god kommunikasjon mellom kliniker og pasient føre til bedre helse? Svaret er ja. I denne fagboka gir erfarne klinikere og forskere gode og utfyllende svar på hvorfor god kommunikasjon mellom kliniker og pasient fører til bedre helse. Bidragene er basert på forskning og klinisk hverdag. Det å møte og kommunisere godt med pasienter, er et sentralt aspekt ved arbeidet i helsetjenesten. God kommunikasjon er avgjørende for pasientens tilfredshet, og kan ha direkte innvirkning på pasientens mestring og helse. I tillegg fører god klinisk kommunikasjon til færre klagesaker, mer informerte pasienter, lojalitet til behandlingsopplegget og lavere ressursbruk. Erfarne klinikerne og fremtredende forskere innen medisin og helsefag, som har det til felles at de er brennende opptatt av behandler-pasient-relasjonen, har skrevet interessante og funnet nyskapende vinklinger rundt temaet. Gjennom 24 kapitler belyses sentrale aspekter innen klinisk kommunikasjon, godt illustrert med kliniske eksempler. Primært er dette en fagbok for helsepersonell og studenter innen medisin, fysioterapi, sykepleie, vernepleie og sosialt arbeid. Boken vil også være av nytte for andre med interesse for helse ogeller kommunikasjon.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215019321
    Kategorier Medisin og sykepleie