Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Klientens stemme

    359,-
    Lagerstatus: Midlertidig tomt på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788215022574

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Den profesjonelle hjelperens blikk for at mennesker som har hjelpebehov er hele mennesker er avgjørende for både kvaliteten i relasjonen og for hjelpens utfall. Det er to sentrale spørsmål hjelperen må stille: - Hvilken bistand ser jeg at denne klienten trenger? - Hva mener klienten selv om sin situasjon? Velferdstjenestenes asymmetriske hjelperelasjoner gjør at det hele tiden oppstår dilemmaer. Det er mange muligheter for at profesjonelle hjelpere både overhører og overkjører stemmene til klienter og pasienter. Uansett om det skyldes tidspress, kødannelser eller kulturelle vaner så kan det føre til konsekvenser for det som er målet med hjelpen. Dette er en praksisnær bok der forfatterne bidrar med teoretisk og empirisk kunnskap som åpner for å høre klientens stemme.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215022574
    Kategorier Medisin og sykepleie
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Den profesjonelle hjelperens blikk for at mennesker som har hjelpebehov er hele mennesker er avgjørende for både kvaliteten i relasjonen og for hjelpens utfall. Det er to sentrale spørsmål hjelperen må stille: - Hvilken bistand ser jeg at denne klienten trenger? - Hva mener klienten selv om sin situasjon? Velferdstjenestenes asymmetriske hjelperelasjoner gjør at det hele tiden oppstår dilemmaer. Det er mange muligheter for at profesjonelle hjelpere både overhører og overkjører stemmene til klienter og pasienter. Uansett om det skyldes tidspress, kødannelser eller kulturelle vaner så kan det føre til konsekvenser for det som er målet med hjelpen. Dette er en praksisnær bok der forfatterne bidrar med teoretisk og empirisk kunnskap som åpner for å høre klientens stemme.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2013
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788215022574
    Kategorier Medisin og sykepleie