Lukk
(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Kendall, Philip C.

    Sorter etter

    Mestrende barn

    379,-

    Mestrende barn

    219,-

    Mestrende barn

    249,-

    Mestrende barn

    219,-

    Mestringskassen

    1199,-
    Permen inneholder verktøy ment til bruk for terapeuter som arbeider med kognitiv atferdsterapi for barn. Den kan brukes sammen med behandlingsprogrammet Mestringskassen, men også uavhengig av denne.

    Mestringskatten

    369,-
    Manualen inneholder informasjon om terapiens praktiske gjennomføring. Den har en teoridel som beskriver kognitiv- og atferdsteknisk bakgrunn for tiltakene som utføres, i tillegg til gjennomføring av eksponeringsøvelser, informasjon om foreldresamarbeid, og råd fra erfarne terapeuter. Den norske utgaven er utvidet med tre kapitler og tilpasset norske forhold.

    Mestringskatten

    329,-
    Mestringskatten er et strukturert behandlingsprogram for barn og ungdom med angst. Behandlingen er basert på kognitiv atferdsterapi. Den går over 12 uker, og mens de første 6 timene benyttes til psykoedukasjon, er de siste 6 timene avsatt til eksponeringtrening. I arbeidsboken introduseres de ulike begrepene som skal læres, og hvordan det skal jobbes med stoffet bl.a. i form av spill, historier og bilder.

    Mestringskatten

    259,-
    Mestringskatten er et strukturert behandlingsprogram for barn og unge som sliter med angst. Gruppemanualen skal brukes som et supplement til den individuelle manualen, og inneholder informasjon om hvordan behandlingen kan tilpasses gruppebehandling for barn med angst.

    Mestringskatten for ungdom

    299,-
    Terapeutmanualen beskriver hvordan behandlingen kan tilpasses ulike tilstandsbilder. Deretter gjennomgås hver terapitime med en kort beskrivelse av formålet med timen, hva man søker å oppnå og hvilke oppgaver og aktiviteter barna skal gjøre sammen med terapeuten.

    Mestringskatten for ungdom

    339,-
    Arbeidsboka introduserer de ulike begrepene som skal læres, hvordan det skal jobbes med stoffet, bl.a. i form av spill, historier og bilder. Innholdet er delt opp etter hver time.

    Kendall, Philip C.