Lukk
(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Jon Wessel-Aas

    Jus og sosiale medier

    319,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    ISBN/EAN: 9788244622639

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Hva kan du skrive og dele på Facebook og Twitter? Kan arbeidsgiver regulere hva ansatte gjør i sosiale medier? Kan offentlige etater delta fritt i sosiale medier? De aller fleste av oss er mer eller mindre aktive i sosiale medier. Likevel er det skrevet lite om jus og sosiale medier i norsk sammenheng. Denne boken handler om lover og regler - jus - og sosiale medier, og den gir svar på mange av de spørsmålene som stilles eller som oppstår når bruk av sosiale medier vurderes eller diskuteres. Lovendringer og praksis fra domstoler og andre organer har gjort det nødvendig å revidere boken. Det gjelder blant annet nye regler om universell utforming av IKT-løsninger, uttalelser fra Sivilombudsmannen om offentlig ansattes ytringsfrihet og rettspraksis om opphavsrett og lenking på Internett.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2015
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788244622639
    Kategorier Menneskerettigheter og borgerrettigheter
    Kategorier Immaterialrett (åndsrett)
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Hva kan du skrive og dele på Facebook og Twitter? Kan arbeidsgiver regulere hva ansatte gjør i sosiale medier? Kan offentlige etater delta fritt i sosiale medier? De aller fleste av oss er mer eller mindre aktive i sosiale medier. Likevel er det skrevet lite om jus og sosiale medier i norsk sammenheng. Denne boken handler om lover og regler - jus - og sosiale medier, og den gir svar på mange av de spørsmålene som stilles eller som oppstår når bruk av sosiale medier vurderes eller diskuteres. Lovendringer og praksis fra domstoler og andre organer har gjort det nødvendig å revidere boken. Det gjelder blant annet nye regler om universell utforming av IKT-løsninger, uttalelser fra Sivilombudsmannen om offentlig ansattes ytringsfrihet og rettspraksis om opphavsrett og lenking på Internett.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2015
    Forlag Kommuneforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788244622639
    Kategorier Menneskerettigheter og borgerrettigheter
    Kategorier Immaterialrett (åndsrett)