Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Mark Masters

    Innholdsrevolusjonen

    479,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Innbundet
    ISBN/EAN: 9788271463458

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Kommuniser ved å fortelle en bedre historie. Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Han snakker med markedsførere og selskaper på bransjekonferanser om temaene innholdsmarkedsføring og anvendelse av en «Fortellingen er viktigst»-holdning for å få en tettere relasjon til et publikum. Han er med på å arrangere fortellerstevnet Once Upon a Time, og er en av programvertene i podcasten Marketing Homebrew. Hans nettbaserte serie Talking Content Marketing fører sammen innflytelsesrike personer, forfattere og talere fra markedsføringens verden som deler sin kunnskap. Markedsføringen har endret seg mer de siste 20 årene enn noen annen forretningsdisiplin. Hvorfor bruker vi da de samme gamle lærebøkene? Hvorfor tror bedriftseiere fremdeles at man gir bedriften en lang levetid ved å rope høyere enn konkurrentene? Den gamle måten å markedsføre på, der vi ble oppfordret til å bruke mer på reklame og bli sett, er død. Markedsføring handlet om å forstyrre massene, men tidene har forandret seg. Det eneste som får oss til å skille oss ut, er historiene vi forteller. Denne boken er ikke basert på gamle metoder som å lage markedsføringsplaner eller analysere markedsføringsmiksen. Den handler om en ny måte å tenke på - en som er basert på innhold som er mer emosjonelt og nyttig for andre når de skal løse problemene sine - for å skape lønnsom handling.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Hegnar media
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271463458
    Kategorier Merker og merkevarebygging
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Kommuniser ved å fortelle en bedre historie. Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Han snakker med markedsførere og selskaper på bransjekonferanser om temaene innholdsmarkedsføring og anvendelse av en «Fortellingen er viktigst»-holdning for å få en tettere relasjon til et publikum. Han er med på å arrangere fortellerstevnet Once Upon a Time, og er en av programvertene i podcasten Marketing Homebrew. Hans nettbaserte serie Talking Content Marketing fører sammen innflytelsesrike personer, forfattere og talere fra markedsføringens verden som deler sin kunnskap. Markedsføringen har endret seg mer de siste 20 årene enn noen annen forretningsdisiplin. Hvorfor bruker vi da de samme gamle lærebøkene? Hvorfor tror bedriftseiere fremdeles at man gir bedriften en lang levetid ved å rope høyere enn konkurrentene? Den gamle måten å markedsføre på, der vi ble oppfordret til å bruke mer på reklame og bli sett, er død. Markedsføring handlet om å forstyrre massene, men tidene har forandret seg. Det eneste som får oss til å skille oss ut, er historiene vi forteller. Denne boken er ikke basert på gamle metoder som å lage markedsføringsplaner eller analysere markedsføringsmiksen. Den handler om en ny måte å tenke på - en som er basert på innhold som er mer emosjonelt og nyttig for andre når de skal løse problemene sine - for å skape lønnsom handling.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2017
    Forlag Hegnar media
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271463458
    Kategorier Merker og merkevarebygging