Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Gunnar E. Wille

    Industriell markedsføring

    299,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Willes bok tar utgangspunkt i generell markedsføringsteori og viser hvordan hans konsepter kan benyttes ved markedsføring mot bedriftsvaremarkedet. Boka har også kapitler om markedsplanlegging, salgsledelse og selgerstyring, innkjøpsatferd og internasjonal markedsføring. Med litteraturliste og register.
    ISBN/EAN: 9788200224372

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten.
    Detaljer
    Utgivelsesår 1996
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788200224372
    Kategorier Salg og markedsføring
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten.
    Detaljer
    Utgivelsesår 1996
    Forlag Universitetsforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788200224372
    Kategorier Salg og markedsføring