Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Ole Hedemann

    Idéutvikling i mediehuset

    459,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka gir tips om hvordan en idé kan bli til et produkt som publikum har behov for, og som skaper ny og reell verdi for dem. Den redegjør for hva som finnes av systematikk og organisasjonsmessige grep som tilrettelegger for at mediehus og enkeltpersoner kan lykkes med å utvikle nye produkter. Har litteraturliste.
    ISBN/EAN: 9788271473389

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Publikum er utro. De leker med andre enn de gode, gamle mediehusene. Sosiale medier har skapt store endringer i publikums brukeradferd og behov. I tillegg bidrar konjunkturene til økonomiske problemer som får mange mediehus til å vakle. Derfor er det tid for å etterspørre metodikk for å utvikle nye tanker og idéer. Hvordan kan en idé bli til et produkt som publikum har behov for, som skaper ny og reell verdi for dem, et produkt de til og med vil betale for? Hva finnes av systematikk og organisasjonsmessige grep som tilrettelegger for at mediehus så vel som enkeltpersoner kan lykkes med å utvikle nye produkter? Idéutvikling i mediehuset anbefales til journaliststudenter, medarbeidere og ledere i mediebransjen, der det eneste sikre er at lite vil bli som før. Den er også svært relevant for medarbeidere og ledere i andre bransjer hvor systematikk i innovasjonsarbeidet er sårt tiltrengt. Forfatteren har arbeidet med utvikling av nytt innhold i NRK i fem år. I denne boken deler han og NRK raust av sine erfaringer med å arbeide metodisk og strukturert med nyutvikling, men henter også eksempler fra andre virksomheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag IJ-forl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271473389
    Kategorier Medievitenskap
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Publikum er utro. De leker med andre enn de gode, gamle mediehusene. Sosiale medier har skapt store endringer i publikums brukeradferd og behov. I tillegg bidrar konjunkturene til økonomiske problemer som får mange mediehus til å vakle. Derfor er det tid for å etterspørre metodikk for å utvikle nye tanker og idéer. Hvordan kan en idé bli til et produkt som publikum har behov for, som skaper ny og reell verdi for dem, et produkt de til og med vil betale for? Hva finnes av systematikk og organisasjonsmessige grep som tilrettelegger for at mediehus så vel som enkeltpersoner kan lykkes med å utvikle nye produkter? Idéutvikling i mediehuset anbefales til journaliststudenter, medarbeidere og ledere i mediebransjen, der det eneste sikre er at lite vil bli som før. Den er også svært relevant for medarbeidere og ledere i andre bransjer hvor systematikk i innovasjonsarbeidet er sårt tiltrengt. Forfatteren har arbeidet med utvikling av nytt innhold i NRK i fem år. I denne boken deler han og NRK raust av sine erfaringer med å arbeide metodisk og strukturert med nyutvikling, men henter også eksempler fra andre virksomheter.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2014
    Forlag IJ-forl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788271473389
    Kategorier Medievitenskap