(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Haugland, Sven A.

    Sorter etter

    Internasjonalt konkurransedyktige bedrifter

    469,-
    Boka analyserer hva som får norske bedrifter til å lykkes på internasjonale markeder, basert på bedriftenes egne eksportmarkedserfaringer. Boken bygger på et forskningsprosjekt, gjennomført ved Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning. For bedriftsledere med strategi- og markedsansvar og studenter i strategi, ledelse, markedsføring og internasjonalisering. Med litteraturliste og stikkordregister.

    Samarbeid, allianser og nettverk

    319,-
    Samarbeid mellom bedrifter kan være et virkemiddel for å hevde seg i en stadig hardere og mer internasjonal konkurransesituasjon. Boken gir en innføring i strategiske, organisatoriske og styringsmessige problemstillinger ved bedriftssamarbeid. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Haugland, Sven A.