Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Fra forvaltning til dialog

    569,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boken drøfter hvordan vi skal sikre kvalitet på tjenester, hvordan vi skal få til brukermedvirkning og dialog, og hva kvalitet på tjenester er. Det argumenteres for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. I tillegg diskuteres prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Boken egner seg som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være til nytte for alle som jobber med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor. Med litteraturliste og stikkordregister.
    ISBN/EAN: 9788276346923

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Tjenester utføres av mennesker og for mennesker - mennesker som er forskjellige, har ulike behov og er i ulike situasjoner. Hvordan skal vi sikre kvalitet på slike tjenester, hvordan skal vi få til brukermedvirkning og dialog, og hva er kvalitet på tjenester? Dette er de sentrale spørsmålene boken drøfter. I boken argumenteres det for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. Videre drøftes prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Fra forvaltning til dialog er velegnet som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være nyttig for alle som arbeider med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2005
    Forlag Høyskoleforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788276346923
    Kategorier Politikk og regjering
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Tjenester utføres av mennesker og for mennesker - mennesker som er forskjellige, har ulike behov og er i ulike situasjoner. Hvordan skal vi sikre kvalitet på slike tjenester, hvordan skal vi få til brukermedvirkning og dialog, og hva er kvalitet på tjenester? Dette er de sentrale spørsmålene boken drøfter. I boken argumenteres det for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. Videre drøftes prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Fra forvaltning til dialog er velegnet som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være nyttig for alle som arbeider med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2005
    Forlag Høyskoleforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788276346923
    Kategorier Politikk og regjering