(0) produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Dysthe, Olga

    Sorter etter

    Dialogbasert undervisning

    419,-

    Ord på nye spor

    359,-
    Bokens første del tar for seg grunnlaget for prosessorientert metodikk, setter det hele i en morsmålshistorisk sammenheng og belyser forskningen av skriving som prosess. Del II gjennomgår de forskjellige faser i skriveprosessen og gir eksempler fra både grunnskolen og den videregående skole. Del III handler om skriving som redskap for læring. Litteraturliste.

    Skrive for å lære

    375,-
    Boka gir en innføring i skriving som prosess fra den første ideen til den siste referansen, og viser at skriving er et viktig redskap for læring og tankeutvikling. Leseren blir presentert for ulike måter å lese og ta notater på, ulike skrivestrategier og ulike måter å strukturere en faglig tekst på. Boka henvender seg primært til studenter i høyere utdanning, men den er også relevant for alle som på en eller annen måte er engasjert i faglig skriving. Den vil også være av interesse for lærere, veiledere og kursholdere og andre som arbeider med studiekvalitet. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Dysthe, Olga