Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Didaktikk

    469,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boka gir en grunnleggende innsikt i didaktikk generelt og i den tyske didaktikktradisjonen spesielt. Forfatterne ser spesielt på koblinga mellom danning og undervisning, og viser hvordan kvaliteten på undervisninga er vanskelig å måle, siden undervisningsinnholdet kan bidra til at eleven får innsikt på et seinere tidspunkt. Boka er beregnet på viderekomne studenter i pedagogikk.
    ISBN/EAN: 9788202322311

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Å undervise er en usikker og vanskelig aktivitet, men forfatterne av denne boka ønsker å åpne opp for nye måter å forstå undervisning på. Ved å gi leseren en grunnleggende innsikt i didaktikk og spesielt i den tyske didaktikktradisjonen viser de hvordan man kan se seg selv som lærer og forstå hva undervisning kan og ikke kan makte.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2010
    Forlag Cappelen akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202322311
    Kategorier Undervisningsmetodikk og utdanningspolitikk
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Å undervise er en usikker og vanskelig aktivitet, men forfatterne av denne boka ønsker å åpne opp for nye måter å forstå undervisning på. Ved å gi leseren en grunnleggende innsikt i didaktikk og spesielt i den tyske didaktikktradisjonen viser de hvordan man kan se seg selv som lærer og forstå hva undervisning kan og ikke kan makte.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2010
    Forlag Cappelen akademisk
    Språk Bokmål
    ISBN 9788202322311
    Kategorier Undervisningsmetodikk og utdanningspolitikk