Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk

    Blindheim, Trond

    Sorter etter

    Hvorfor kjøper vi?

    379,-
    Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Praktisk markedsføring 1

    525,-
    For studieretningsfaget markedsføring 1, men dekker også pensum i annen grunnopplæring i markedsføring. Sammendrag og oppgaver til hvert kapittel. Har ordforklaringer, litteraturliste og stikkordregister.

    Praktisk marknadsføring 1

    295,-
    Arbeidsboken inneholder tre oppgavetyper; teoretiske oppgaver (eleven skal redegjøre, forklare, beskrive osv), oppgaver som er mer kreativt formulert (fyll ut, koble, lage, vurdere) og praktiske oppgaver, også kalt cases. Boken inneholder også de fleste eksamensoppgaver fra 1990-95.

    Blindheim, Trond