Kategorier
    Filtre
    Preferanser
    Søk
    Forfatter: Per Nørgaard

    Økonomisk ordbok

    198,-
    Lagerstatus: Tilgjengelig på lager
    Format: Pocket
    Boken inneholder 6500 ord og uttrykk fra fagområder som jus, finans, ledelse, organisasjonsteori, økonomi, markedsføring og IKT. Målgruppen er studenter på økonomiske høyskoler, bedrifts- og avdelingsledere, og alle som arbeider innenfor de nevnte fagområdene eller som har interesse av å øke kunnskaper og holde seg oppdatert.
    ISBN/EAN: 9788292284247

    Klikk og hent i butikk

    Etter én time kan du hente varen i valgt butikk, og betale i kassen. Vi kontakter deg når varen er klar for henting i butikk.
    Butikker:

    SLIK BESTILLER DU

    1. 1. Sjekk at du har valgt riktig butikk fra menyen, legg inn din e-postadresse og trykk på "OK" knappen.
    2. 2. Du får en bekreftelse fra butikken på e-post i løpet av en time om varen er tilgjengelig for opphenting. Vent til du får meldingen før du reiser til butikken. Vi holder av varen for deg i 24 timer.
    3. 3. Du betaler i butikken.

    Takk for reservasjonen!

    I butikkens åpningstider får du tilbakemelding på e-post innen en time.

    Utenom butikkens åpningstider vil du få tilbakemelding på e-post senest en time etter at butikken har åpnet.

    Har du spørsmål om tjenesten kan du ta kontakt med vårt kundesenter.



    Denne boken har forklaringer til ca. 6500 ord og utrykk innenfor fagområdene jus, finans, ledelse, organisasjon, økonomi, markedsføring og IKT, og er dermed det mest omfattende oppslagsverket i sitt slag på markedet. Målgruppen er studenter på økonomiske høyskoler, bedrifts- og avdelingsledere og alle som arbeider innenfor de nevnte fagområdene, eller som har personlig interesse av å øke kunnskaper og holde seg à jour. Selv om dette er et omfattende oppslagsverk, har forfatteren måttet gjøre et utvalg blant mangfoldet av ord og uttrykk. Han har valgt å ta med de ordene som han mener er mest aktuelle, og som han tror mange ønsker en forklaring på. For å få plass har det ikke vært mulig å gå i dybden. De fleste ordene er derfor kort forklart, men likevel slik at du raskt skal forstå meningen.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2008
    Forlag Læremiddelforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788292284247
    Kategorier Økonomi
    Kategorier To- og flerspråklige ordbøker
    Skriv din egen anmeldelse
    • Kun registrerte brukere kan skrive vurderinger
    • Dårlig
    • Knall bra!
    Denne boken har forklaringer til ca. 6500 ord og utrykk innenfor fagområdene jus, finans, ledelse, organisasjon, økonomi, markedsføring og IKT, og er dermed det mest omfattende oppslagsverket i sitt slag på markedet. Målgruppen er studenter på økonomiske høyskoler, bedrifts- og avdelingsledere og alle som arbeider innenfor de nevnte fagområdene, eller som har personlig interesse av å øke kunnskaper og holde seg à jour. Selv om dette er et omfattende oppslagsverk, har forfatteren måttet gjøre et utvalg blant mangfoldet av ord og uttrykk. Han har valgt å ta med de ordene som han mener er mest aktuelle, og som han tror mange ønsker en forklaring på. For å få plass har det ikke vært mulig å gå i dybden. De fleste ordene er derfor kort forklart, men likevel slik at du raskt skal forstå meningen.
    Detaljer
    Utgivelsesår 2008
    Forlag Læremiddelforl.
    Språk Bokmål
    ISBN 9788292284247
    Kategorier Økonomi
    Kategorier To- og flerspråklige ordbøker